Programa

Cliqueu aquí per descarregar el programa de la Jornada

Activitats i horaris

 

09.15 a 09.30 Arribada, acollida i lliurament del material
09.30 a 09.40 Benvinguda i presentació de la Jornada, a càrrec d’Enric Puig, Secretari General de la FECC
09.40 a 10.40 El repte de comunicar la marca de l’escola, a càrrec de Jaume Gurt, Business Director TeamEQ.
10.40 a 11.10 Cada escola un repte, a càrrec d’ Enric Masllorens, Director General de Jesuïtes Educació
11.10 a 11.40 Pausa cafè
11.40 a 12.20 La imatge de l’escola cristiana davant la societat catalana. A càrrec de Julio Andreu, Cap de l’àrea educativa de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya.
12.20 a 12.50 La marca i l’escola, un espai comú. A càrrec de Marcel Pallejà, Director titular del col·legi Sant Domènec-Tarragona.
12.50 a 13.30 Marketing: SER el millor tu. Siro López, formador i artista polifacètic. Especialitzat en creativitat i comunicació.
13.30 a 15.30 Dinar

(No previst per l’organització)

15.30 a 16.15 Com definir la marca d’una escola? A càrrec de Miquel Rossy, dissenyador gràfic, docent i especialitzat en branding escolar. Autor del llibre “La teva escola, una gran marca”.
16.15 a 17.00 Com comunicar la marca d’una escola? A càrrec de Miquel Martret, soci consultor de Talman Group
17.00 a 17.45 Com vendre la marca d’una escola? A càrrec de Baptista Borrell, Director de Seidor2learn.
17.45 Conclusions i final de la jornada